من و دوربینم

من و دوربینم

کتابخانه

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۵۴ ب.ظ

40

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۲

نظرات  (۴)

۱۲ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۵۵ من و دوربینم
از سلسله منیت های بنده 
کتابخانه دفتر کارم 

کتاب
یار مهربان...
پاسخ:
من یار مهربانم 
کجان اینا؟!!
امانت هم میدین؟!
پاسخ:
دفتر قرارگاه سایبری 702. بعضی هاشون شخصی هستن از خودم بله اما اونهایی که برای دفتر هستن خیر
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۵۸ سرباز منتـــظر
سلام علیکم
ما دلمون ازاین702خیلی پره اون از عضویتمون و مشکلاتش اون از برنامه ها ی نه چندان خوش وقتش که ما کلاس داریم اون از مطلب فرستادنمون ووووو
هربارهم که گفتیم حل نشدکه نشد
قراره گاهه داریم مثلا


پاسخ:
سلام علیکم 
واقعا من نمیدونم مشکل شما چی هست ؟ 
شما با دفتر قرارگاه تماس بگیرید من در خدمتتون هستم 
2728813

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی