من و دوربینم

من و دوربینم

دلم به حال دلم سوخت ...

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۰۳ ب.ظ

نی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۵

نظرات  (۵)

۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۱ من و دوربینم
مرداد 92- روز سیاه 
سلام

       حیف این دل که هر چیزی رو ما داخلش میریزیم

دلا بسوز که سوز تو کارها کند       فقط برا حسین

پاسخ:
دلا بسوز که سوز تو کارها بکند 
...
یا حق
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۴ لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد
این جزر و مد چیست که تا ماه می‌رود؟
دریای دردِ کیست که در چاه می‌رود...؟
***
سلام علیکم
بروزم با تصویرسازی با موضوع "علم بهتر است یا ثروت؟" و پاسخ حضرت امیر علیه السلام
یا علی علیه السلام
پاسخ:
سلام علیکم
موفق باشید 
یا حق
با سلام به روزم با مطلب حقیقت چیست؟؟؟
پاسخ:
سلام 
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۵ سرباز منتـــظر
ودل مانیز به حال دلمان همچنان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی