من و دوربینم

من و دوربینم

به لطافت شب...

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۳ ب.ظ

18

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۳۰

نظرات  (۱۱)

۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۷ من و دوربینم
کرمان-سیرجان-پاریز-تیر ماه 1392 
آقا این عکس رو چه جوری گرفتید
خیلی قشنگه
پاسخ:
سلام علیکم
نمیدونم چی بگم چه جور، عکاسش ماهر بوده
ممنون 
قشنگ میبینید 
یا حق
به به یادش بخیر فقط به دوستان عرض کنم دوربین بنهده خدا آقای عکاس قیمتش یخورده بالاست
ناقابل 14 میلیون تومان 
عکس میگیره در حد بنز
پاسخ:
حتما باید شما خود شیرینی کنی اخوی؟
سلام اخوی ی سر بزن به روزمبا
شناسنامه اجمالی از دوران زندگی امام حسن مجتبی علیه السلام
۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۱:۰۵ دلتنگ شقایق
سلام و ادب
موفق باشید.
پاسخ:
متشکر
۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۱:۲۸ محمدرضا محمودی
دوربینت چننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

14 میلیوووووووووووووووووووووووووووووون چن تا صفر داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا ی عکسم از ما بگیــــــــــــــــــــــــــــــــــــر حداقل بگیم با دوربین 14 میلیونی عکس گرفتیم
:)))))))

پاسخ:
شوخی کرد دوربین یک دوست را میگه بنده خدا شما سخت نگیر
سلام

         میلاد امام حسن مبارک

خیلی قشنگ شده البته دست هنرمندو دوربینه و صحنه زیبا
پاسخ:
سلام علیکم
همچنین بر شما 
تشکر
سلام برادر چرا اعصابت ضعیفه شوخی کردم بخندیم

سلام
بروزیم
پاسخ:
سلام
به لطافت شب
به طراوت صبح
پاسخ:
آره میشه گفت
احساس خوبی دارم از این عکس
احسنت 
پاسخ:
دلت با صفاست 
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی